Monday, August 27, 2007

KISLO MLEKO

Čez vikend sem se spet potepala po hribih. Kako je tam lepo! Zame je pohajkovanje po hribih veliko boljša sprostitev kot pa čofotanje v morju. Koliko lepih trenutkov sem doživela med rušjem, med valujočimi travnimi bilkami, na planinah med rožicami! Rožice so večinoma že odcvetele, ta čas se s cvetovi bahajo čudoviti svišči. Macesni se še niso obarvali v rumene jesenske barve, a je v zraku čutiti, da je jesen tik pred vrati.

Kislo mleko je bilo tokrat vodeno, a nič zato. Vse pastirice ne znajo pripraviti izvrstnega kislega mleka. Skrivnost dobrega kislega mleka mi je izdala pastirica na planini pod Storžičem. A ni mi še uspelo, da bi pripravila takšnega, kot sem ga jedla iz njene sklede. Mogoče je pa skrivnost v mleku, kaj pravite?

Kislo mleko z odličnimi ajdovimi žganci izpod Storžiča
(s planine Velika poljana).

Kislo mleko s kosom kruha s karavanške planine.

No comments: