Tuesday, September 11, 2007

Oranžna

Le od kje se je prikradla vsa ta oranžna barva v moj blog? :)

Največkrat sem že vsaj pol leta prej slutila, katere barve bodo moderne v tekstilni industriji. Na žalost se nikoli nisem znala oblačit tako, kot bi si želela in kot mi je bilo všeč. Vse, kar je lepo, je zame predrago. Zadnje čase se v moje življenje vpleta oranžna barva, kar tako, nenadoma. Barva, ki je nikoli nisem kaj dosti marala. Moj jutranji čaj je oranžne barve, na fotkah se pojavlja oranžna... Celo naslovi so oranžni! Želim vam en vesel, oranžen dan!

2 comments:

Eva said...

Hello to Slovenia!
Pina, your English is very good, I don`t see any problems with it. I`m not native speaker either, but people understand and i use online dictionary too, when I don`t know the exact words. Courage, my friend!!!!!
And, I like orange too, but I`m so far from wearing it :)

Pina said...

Dear Eva, you really made me smile! Thank you so much. :)
I have to admit that I peek into your blog almost every day and I really like the things you make.
If I wrote my blog in English (I will one day, I promise), you could read that my question was: "Where has all this orange color come from into my blog?" :)
I was just wondering about your English - where did you learn to speak it so well?